Nog maar 10 dagen!

6 november 2007 - Amsterdam, Nederland

Hi Allemaal,

Het begint er nu echt op te lijken, nog maar 10 dagen!

Sinds het laatste bericht hebben we een hoop dingen gedaan. Inmiddels hebben we de vliegtickets naar Moskou binnen, we vliegen 16 november om 10.25 via Stockholm naar Moskou Sheremetyevo. De treintickets hebben we besteld via een Russisch reisbureau en kunnen we in Moskou ophalen. We hebben alle vaccinaties gehad, alle benodigde visums t/m Beijing besteld, de lang in het buitenland reisverzekering afgesloten en ons huis verhuurd. Daarnaast hebben we natuurlijk de benodigde reisartikelen ingekocht, waaronder ons huis voor de komende zes maanden: de backpack!

Desondanks hebben we nog steeds een hoop te doen: het huis schoonmaken, alle reisdocumenten kopiëren/digitaliseren, enkele spullen kopen en............afscheid nemen. Dit is toch wel de grootste klus, om een indruk te geven, we hebben bijna elke avond t/m volgende week vrijdag ingepland met etentjes! Vervelend hè?

Wij hebben er enorm veel zin in en zijn blij dat het eindelijk gaat gebeuren. Blijf ons volgen op onze rondreis door Azië, wij houden jullie op de hoogte!

Groeten,

Petra en Laurens

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter Gerritsen:
    7 november 2007
    Ik wens jullie een fantastische vakantie!!
    Groet Peter
  2. Bram:
    Hey Laurens en Petra,

Eindelijk gaat het grote werk dan bijna beginnen. Ik moet zeggen dat als ik jullie stukjes lees ik er zelf ook zin in krijg. Ik zal dan ook zeker jullie updates in de gaten houden omdat ik zelf het idee heb om volgend jaar ook te gaan reizen. Nou have fun in ieder geval en geniet van alle mooie en leuke dingen die je gaat tegenkomen!

Groeten Bram
  3. Karin:
    8 november 2007
    hey, hoe komen jullie op het idee om een wereldreis te maken? Vind het heel leuk dat jullie het gaan doen maaaaar ik zal jullie wel erg missen! tot vanavond groetjes Luuk
  4. stella:
    hey peet en laurens,
    ik ga jullie denk ik heel erg missen maar ik wil jullie een hele leuke reis toe wensen!!!
    VEEL PLEZIER!!!
    groetjes
    stella
  5. Arianne:
    9 november 2007
    Wat fijn deze site, nemen jullie ons een beetje mee op deze reis, all the best !! de wormpjes
  6. Laurens:
    13 november 2007
    Dat gaat een mooie reis worden! Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's.. wij hebben ongeveer hetzelfde gedaan (nu in Thailand). Goede reis!
  7. Annemarie Vestering:
    13 november 2007
    Ha Petra en Laurens,

Jammer dat ik jullie niet meer live een fantastische reis heb kunnen toewensen, maar gelukkig kan het nog via deze mooie website. Ik wens jullie enorm veel plezier samen. Ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen en zal de blogs zeker volgen.

Hartelijke groet,
    Annemarie
  8. Ton:
    16 november 2007
    Heel veel plezier, ik kijk al uit naar alle foto's
  9. monique:
    Hoi Laurens en Petra,

Ga er vanuit dat alles goed verlopen is. Hoe koud is het in Moskou? Zal regelmatig kijken op de weblog om jullie avonturen te volgen. Geniet ervan en ik hoop snel weer een bericht van jullie te lezen. kus Monique
  10. Peter:
    He Laurens & Petra,

Nu dus echt echt weg. Die deadline is makkelijker te halen dan bij AORtA ;-). Denkend aan 1-12-06 (ja, bijna klaar!) wens ik jullie veel reisgenot!

groet Peter
  11. Spinning Ton:
    Hey mede-spinners.
    Heel veel plezier!
    groet,
    Ton
  12. adith:
    17 november 2007
    al een hele nacht en dag weg. kan nu al niet wachten op de verhalen. geniet van alles en vergeet het belangrijkste russische woord niet (NJET). KUS MOEDERS
  13. adith:
    hoi mini en petra,
    al een beetje bijgekomen van HET VERTREK.
    heel veel reisplezier xxxxxxxxxxx mamma
  14. opa oma barlag:
    18 november 2007
    wij proberen jullie een berichtje te sturen.
    wij hopen dat het lukt het is hier warmer als bij jullie denken wij.groetjes opa en oma barlag
  15. Bianca:
    Dag schatjes,

Hebben jullie de eerste nachten overleefd daar in de kou? Nou hier was t vannacht ook behoorlijk koud buiten hoor brrrrr. Nou laat de eerste verhalen maar komen!... ben benieuwd hoe t daar is.

Dikke KUSSSSSsssss
  16. opa oma barlag:
    Hoi Petra en Laurens
    Wij zijn nu bij Opa en Oma en gaan zo lekker chinesen. Gaan jullie lekker russen? Bv een russisch eitje.
    Groetjes Opa, Oma, Bob en Ans.
  17. Bertine:
    Heej hallo....

En bevalt het al een beetje? Want dit is nog maar het begin he! Waarschijnlijk zitten jullie in de trein op weg naar het grote avontuur.
    Ik houd jullie site in de gaten!
    Have fun...

Groetjes Bertine
  18. Gregor&Kasia:
    18 november 2007
    Hey hey vakantie gangers nogmaals veel plezier en geniet ze, enne afblijven van de vodka :)he

Groetjes

Gregor en Kasia
  19. monique:
    19 november 2007
    Ja hallo daar!!!!!!!!!!!

Waar blijven nou al die spannende verhalen? Is er geen internetverbinding in de trein soms :)
    kus Monique