Merry Christmas!

24 december 2007 - Sanya, China

Hi Allemaal,

We zijn inmiddels aangekomen op Hainan island (Sanya) en hebben het erg naar ons zin. Het is hier heerlijk warm, zo'n 28 graden. Eindelijk lekker op het strand liggen, zwemmen en op een terrasje aan de zee eten. Vanavond gaan wij met een hele groep reizigers gezellig aan zee onze Kerstavond vieren.

Iedereen een hele fijne kerst toegewenst!

Merry Christmas

Groetjes,

Laurens en Petra

1. Stephan:
    24 december 2007
    Lorenzoooo en Petraa,

Heel fijne Kerstdagen gewenst op het witte strand!!!

Groetjes en Kuszz,

Stephan & Lotte
  2. monique:
    Hoi Laurens en Petra,

Hele fijne kerstdagen!! (nogmaals)

kus Monique
  3. demian en cat:
    25 december 2007
    fijne kerstdagen en een nog gezonder 2008.
    Zie jullie snel !!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. ruud:
    Hallo,
    Vet hoor dat filmpie op rode plein!! Door jullie enthousiastme lijkt het net of dat het daar niet koud is. ;)...maar -15 spreekt boek delen. (straks met +30 denk je er nog wel eens aan terug).
    Ik zit nu in raamdsdonksveer met de familie. Sandra zorgt 3 dagen voor Devil. Morgen gaan we Yvonne en Rob van vliegveld halen en is het feest compleet.
    GRoetjes Ruud
  5. ruud:
    25 december 2007
    owja en natuurlijk super super feestdagen
  6. jos rave:
    26 december 2007
    petra laurens ik wil jullie ook nog even een fijne
    kerst wensen al is de eerste kerstdag al vorbij .
    groetjes Jos
  7. Karin:
    Hey Petra en Laurens,
    Ik heb een wereldbol naast mijn bed en dan wijst mijn moeder aan waar jullie zijn. Veel plezier denk vaak aan jullie groetjes Luuk
  8. Rob:
    Nou luitjes,

Ten eerste....fijne feestdagen (voor zover dat nog geldt) en sowieso een goed nieuwjaar. Met al dat nadenken van jullie over religie en filosoferen kan ik het niet helpen om jou (laurens dus) in een roze doek en een kaalgeschoren hoofd voor te stellen terwijl je een of ander leuterbijbeltje verkoopt in de Kalverstraat. Maar ja, mijn fantasie is rijk! Onze vakantie zit er op...we zijn woensdag aangekomen en binnenkort begint de ellende weer. Maar...tot die tijd gaan we het ervan nemen!! We houden jullie site vanaf nu weer goed in de gaten (was een beetje lastig de laatste tijd)

Groet van Rob en Yvonne
  9. Rob:
    26 december 2007
    Net ook door jullie fotoos gefietst. Heel, heel, heel erg gaaf! Hoop dat jullie nog een goede tijd hebben daar. Enjoy
  10. Joerie R:
    28 december 2007
    Beste Petra & Laurens,

Ik vind het hartstikke leuk om al jullie verhalen te lezen en foto's & video's te bekijken. Steeds kwam het er niet van maar ben nu weer helemaal up-to-date (en jaloers)! Hebben jullie een lekkere kerst gehad, op dat mooie strand met dat heerlijke weer? Wij wel hier in de kou, in dat voor jullie verre Nederland... Wel vreemd dat jullie er niet waren 1e kerstdag bij Ans & Bob.. Wel vond ik het heel erg leuk dat jullie een kado'tje voor ons hadden achter gelaten, erg bedankt hiervoor! Dat had ik echt niet verwacht.
    Ik wil jullie alvast een goede jaarwisseling toe wensen en nog heel erg veel plezier in China en al die andere mooie plekken waar jullie naartoe gaan. Geniet ervan!

Groetjes,
    Joerie R
  11. Andrea:
    28 december 2007
    Hey

Ik ben een beetje laat, maar nog fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar :D!!
    Heel veel plezier nog verder bij de reis ;)

xxx
    Andrea

P.S. Leuke 'kerst' foto ;)
  12. joke boegheim:
    29 december 2007
    Hoi Laurens en Petra,
    Wat een leuke verhalen en ervaringen. Er is iemand met schrijverstalent bezig...Ik heb gisteren Adith op het vliegtuig gezet, dus ze komt!. Natuurlijk ging dat niet zonder gedoe. Je moeder had overgewicht(haar koffers). Met rode koppen hebben we van alles weer uit en ingepakt: Jammer voor jullie maar de boerenkoolstampot em de snoepjes eet nu op !
    Groeten aan Adith en geniet ervan .
    Heerlijk zo reizen.

Ik volg jullie,
    Joke
  13. Gregor&Kasia:
    29 december 2007
    We willen jullie een knaljaar toe wensen voor 2008, heel veel fun in China en...niet te bruin worden daar he! (net gekeken ~ 25 graden!!!!! ...lekker (-: )
    kas & greg
  14. Iris en Albert:
    30 december 2007
    Hoi , wat een leuke, interessante reis.
    Is je moeder al aangekomen?
    Prettige jaarwisseling voor jullie allemaal.
    Groeten Iris en Albert
  15. heller Kromhout v.d. Meer:
    30 december 2007
    Hallo laurens en petra,

ongetwijfeld geheel onverwacht, maar als digibeet had ik de 1e weken van jullie reis nodig om te ontdekken hoe ik jullie kon vinden. Zo dus!! Het lijkt er op of jullie een super reis hebben. Tof. Je moeder is inmiddels waarschijnlijk ook aangekomen (of ze roept nog ergens: 'ik wist toch zeker dat het deze Gate was') en dan verblijft ze nu waarschijnlijk in Schotland. Mogelijk wat frisser dan waar ze hoorde te zijn.
    Voor jullie, een hele goede jaarwisseling, veel plezier ook op de verdere reis en groetjes aan Mams (en aan Claudia en familie).
    Groetjes vanuit een zonovergoten Nederland.
    Heller