Petra is 26 jaar!

13 januari 2008 - Galle, Sri Lanka

Hallo allemaal,

Mijn verjaardag is net begonnen, maar voel me al echt jarig (had ik eigenlijk niet verwacht zo ver weg). Ik ben al erg verwend; taart, kado's, versiering, mail, etc. (zie foto's). Bedankt voor de berichtjes! Pap, Mam, San en Joerie bedankt voor de leuke kado's ben er erg blij mee (net al een lekker kopje thee genomen)!!!

We gaan zo naar het strand, heel gek op 13 januari. En vanavond weet ik niet wat we gaan doen, is een verassing (dus dat horen jullie nog). Heb er in elk geval zin in.

Heel veel groetjes

Petra

Papa en Mama vieren mijn verjaardag!

HAPPY BIRTHDAY!

Mooi he!

1. Fam. Moser:
    13 januari 2008
    Van harte gefeliciteerd, Petra!!! We hopen dat je een hele leuke dag hebt (gehad) daar op Sri Lanka, maar we denken dat dat wel is gelukt! Al het goede voor je volgende levensjaar!

Liefs van ons allemaal,
    Jorg, An, Anouk, Doris, Andrea
  2. Karin:
    13 januari 2008
    Ik mis je heel erg. Als je terug bent kan ik je voorlezen.Gefeliciteerd. Melle
  3. Stephan:
    Peeeeeeeeeetraaaaa,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! Op de foto's ziet het er feestelijk uit! Chapeau Lorenzooo..
    Mooie puntmuts ook ;-)))

Groetjes en kuszz,

Stephan
  4. monique:
    14 januari 2008
    Hoi Petra,

Sorry heb er de 13e niet aan gedacht! Maar alsnog GEFELICITEERD!!! Ziet er gezellig uit op de foto's en video.
    x
    Monique
  5. Rick Martina:
    14 januari 2008
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Het ziet er wel feestelijk uit. Je hebt je best gedaan Laurens !

Greetz
    Rick
  6. adith:
    20 januari 2008
    ff een berichtje van de derde srilankareiziger. ben inmiddels moederziel alleen, muv mijn hond natuurlijk.
    laurens en petra zijn naar een andere locatie om te kytesurfen. kan ik eindelijk mijn boek uitlezen.hihi
    ga lekker nog een week genieten van zon, zee, coctails en gamba's zieieielig he! adith
  7. free:
    21 januari 2008
    Beetje laat maar toch, HAPPY B-DAY!!!
    Zag er erg feestelijke en gezellig uit, dikke kus Free.
  8. Spinning Ton:
    24 januari 2008
    Hey Petra en Laurens
    Even wat nieuws over de spinles op de zondag.
    Afgelopen zondag was het zo onvoorstelbaar druk dat er fietsen uit de andere zaal gehaald moesten worden!
    Waar die mensen vandaan kwamen geen idee maar het is januari ...afwachten hoeveel er nog in februari zijn.Veel reisplezier jullie nog!
  9. Martijn:
    25 januari 2008
    Lieve P,

Zie het bericht van Free.....mooie fotos, ben jaloers.

Dikke X M