Tsjoeke Tsjoeke Tsjoeke Toet Tooooeeeeet!

25 november 2007 - Ulaanbaatar, Mongolië

Hi Allemaal,

Na 108 uur in de trein, dat wil zeggen: 5 nieuwe vrienden, 3 reisgidsen, 2 leesboeken, 3 films, 2 bakken noedels, 2 diners in de restauratiewagen, 300 potjes poker (ipod) en meerdere doorligplekken, zijn we dan eindelijk aangekomen in de koudste stad ter wereld: Ulan Bator. De mensen zijn tot nu toe erg aardig en we zitten in een fijn hostel met eigen badkamer en een lekker bed.

We hebben een hele leuke treinreis achter de rug, maar vanwege het tijdsverschil (+7uur) en het aantal uren in de trein zijn we toch wel erg moe. De verhalen over de treinreis, onze avonturen in Mongolie, de foto's en nog veel meer zullen we de woensdag op de weblog zetten.

Groetjes aan iedereen,

Petra en Laurens

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Andrea:
    Hey
    Gelukkig hebben jullie het wel leuk gehad in de trein :P
    Maarre... Het lijkt me wel koud daar :P!!
    Nog veel plezier verder!

xxx
    Andrea
  2. Sarah:
    25 november 2007
    Klinkt geweldig. Ik denk aan jullie!
    Liefs,
    Sarah
  3. yvonne:
    Hallo,
    Erg leuke site! Lijkt me allemaal erg leuk wat jullie gedaan hebben! Ik kijk uit naar jullie nieuwe avonturen...
    Geniet er lekker van!
    Dikke kus Yvonne
  4. Gatha:
    26 november 2007
    HOI, wat een geweldige reis. Hebben jullie de film dokter Zjivaggo gezien? Die maakt eenzelfde soort lange treinreis, als hij wordt verbannen naar Siberië en wel onder minder comfortabele omstandigheden als jullie. Het lijkt mij een geweldige reis maar wel een hele zit. Hoe is het in Ulaam Baatar? Ik kon geen afscheid van jullie komen nemen. Geniet van deze reis, leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Liefs en groeten vanuit de Kerkstraat
  5. opa oma barlag:
    27 november 2007
    Hoi,Petra en Laurens even een berichtje van.
    Wij volgen jullie op de computter.wat zullen jullie
    het koud hebben.
    veel groetjes van ons Opa en Oma
  6. Rob:
    28 november 2007
    whaha...ziet er goed uit laurens!! Echt heel bizar om jullie daar zo ergens te zien zitten wat je alleen van plaatjes kent. Hebben jullie ook in zo'n tent geslapen? Damn, wat jullie van Mongolie aan ons laten zien maakt het al een geslaagde reis!! Heel vet, we zijn erg benieuwd naar de rest!
  7. monique:
    29 november 2007
    Hoi. hoi

Geweldig verslag van de treinreis. Wat een avontuur!!
    Prachtige foto's en ook leuk natuurlijk. Moet vanavond je moeder op de hoogte brengen want die heeft geen internet in Zwitserland. Wel elektriciteit!!! Geniet van alles en hou ons op de hoogte. Ben echt benieuwd naar de rest. Kus Monique en i/o van A.E
  8. Arianne:
    2 december 2007
    Denk ik het vandaag koud gehad te hebben langs het voetbalveld maar nu ik dit gelezen heb.....
    grtjs Arianne