Back in town!

22 mei 2008 - Amsterdam, Nederland

Hi Allemaal,

Eergisteren zijn we goed en wel aangekomen in Amsterdam. Alweer een hoop gedaan in de afgelopen twee dagen, natuurlijk een hoop vrienden en familie gezien en de begrafenis van Laurens z'n Oma bezocht.

Net thuis, en met de komende dagen zon, kunnen we het natuurlijk niet laten om iedereen uit te nodigen voor onze favoriete bezigheid: relaxen in het vondelpark! Dus zaterdag as. (24 mei) zijn wij vanaf 14.00 te vinden in het Vondelpark op het 'voetbal grasveldje'. Dit is een grasveldje ter hoogte van de revalidatiekliniek op de overtoom, naast de tennis velden. Mocht je dit niet kennen, geef ons een belletje en wij wijzen je de weg. Het is de bedoeling dat iedereen zelf wat drinken meeneemt. Wij zorgen voor kleden, snacks, frisbee, voetbal, verhalen, filmpjes en foto's.

We hopen iedereen zaterdag te zien.

Groetjes,

Petra en Laurens

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. free:
    22 mei 2008
    Lijkt me een heel goed plan.
    Ben er misschien iets later.
  2. adith:
    22 mei 2008
    ella en ik zijn op tijd!
  3. R. Wendelaar:
    21 januari 2009
    Leuk gemaakt allemaal. Wij gaan eerdaags richting china. Zodoende kwam ik op jullie site terecht, ik zat even te googlen op shaanxi. Veel plezier op jullie volgende reizen, vr gr rené