Laurens is 27 jaar....!!

18 april 2008 - Tanah Rata, Maleisië

Hi Allemaal,

Vreselijk verwend met een heerlijk uitgebreid ontbijt in de stralende ochtend zon omgeven door de groene heuvels van Maleisie, schrijf ik dit korte maar heugelijke bericht....Jawel, ik ben zevenentwintig jaren oud geworden...:).. Straks 18 holes op de golfbaan lopen...biertje drinken...en vanavond gezellig met z'n tweeen in een romantisch restaurant eten...beter kan op dit moment echt niet..

Groetjes en bedankt voor alle kaarten, kado's en sms'jes,

Laurens

1. free:
    Hola Birthday Boy,
    Weet je dat wij ongeveer 14 uur tijdverschil hebben en dat je hier wel jarig bent en daar niet. Hoe vaag is dat.
    Volgens mij heb je er wel een verjaardag van gemaakt om niet te vergeten.
    Drink er nog eentje van mij, proost.
    Free
  2. Arianne:
    Hi Laurens,
    Gefeliciteerd en nog veeeeele gezonde jaren !!
    grtjs de wormpjes
  3. Steef & Lot:
    18 april 2008
    Ha die Laurens, GEFELICITEERD! Jij ook Petra met je boyfriend. We hebben jullie kaart ontvangen, super leuk. Wat een mooie stranden... voor ons alleen maar een droom. Steef is nu in de Pijp, biertjes drinken en ik zit uitgebreid te eten met een vriendin (die nu even aan de tel. zit, mooi moment voor mij om jullie dus nog even te feliciteren). Teruggeboekt begreep ik: Leuk we zitten op jullie te wachten :-)
    Heel veel liefs van ons! Steef en Lot
  4. Gregor&Kasia:
    Hey Laurens!
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag...
    Zo'n mooie dag toegewenst als jij je maar kunt wensen!
    Gr (ook natuurlijk aan Petra)
    Kasia

ps. ik heb vandaag geprobeerd een sms-j te sturen naar jullie nieuwe nummer maar ik kreeg elke keer een foutmelding..jammer! had je je verjaardag wensen al lang geleden kunnen ontvangen. (-:
  5. demian en cat:
    19 april 2008
    Natuurlijk een dag te laat maar toch nog een klein mailtje, Hatelijk gefeliciteerd natuurlijk en petra ook een beetje.
    Groetjes van cat, demian en martijn
  6. Andrea:
    20 april 2008
    Heyy

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Zo te horen had je het wel gezellig ;):D

xxx
    ANdrea
  7. Rick Martina:
    24 april 2008
    Nog Hartelijke gefeliciteerd !

een beetje lAAt :-))
    Greetz from Maasstad
    Rick
  8. ans:
    2 mei 2008
    Bali lijkt me fantastisch, zullen we daar ook een keer afspreken? Laurens leuk dat je dat golfshirt nog steeds hebt. Die doet het goed natuurlijk!!
    Heel veel plezier nog de laatste weken.
    Kus Ans